Kundetilfredshed
Den eneste måde vi kan få succes på er, hvis vi hjælper vores klienter til succes
Vi vil vide hvad vi kan gøre bedre, og vi vil fejre vores og vores klienters sejre. Derfor spørger vi alle kunder om hvor villige de er til at anbefale os til andre.
Vi kan stå inde for de løsninger, resultater og den tryghed vi giver til vores klienter. Derfor har vi valgt at offentliggøre vores kundetilfredshed her. Os bekendt er vi det eneste advokatfirma i Danmark, der tør stå offentligt på mål for sine resultater.
Skærmen viser live de seneste 50 kunders oplevelse af samarbejdet. Der er målt efter det der hedder NPS – Net Promotor Score. En anerkendt måling der går fra -100 til +100. Over 0 betragtes som ”godt”, over 50 er ”fremragende” og over 70 er ”verdensklasse”.
Andre firmaers NPS til sammenligning: LEGO (2017): 72,7 | Handelsbanken (2019): 9 | Apple(2017): 72 | Just-Eat (2019): 30 | Nemlig.com(2019): 60 | Nordea (2019): -36.